Johannesbroodpitmeel hoe te gebruiken bij BV?

Heb je een vraag over borstvoeding? Stel 'm gerust! Je bent ook van harte welkom om gewoon mee te lezen, je hart te luchten of een vraag te beantwoorden.

Topic starter
Dominiquevdkloof

Johannesbroodpitmeel hoe te gebruiken bij BV?

Bericht door Dominiquevdkloof » ma mei 18, 2020 6:53 pm

Hallo dames!

Heeft 1 van jullie tips om johannesbroodpitmeel te gebruiken tijdens de bv?

Mijn zoontje spuugt veel, heel veel. Mede dankzij dat hij veel lucht mee hapt tijdens de voedingen(zowel fles als borst). Al bij een lactatiekundige geweest, osteopaat, tongriem is gekliefd dus dat is allemaal al onderzocht en gedaan. Hij heeft er verder geen last van, heel soms als er nog wat oude voeding omhoog komt dan wel maar dat is niet heel vaak en dan maar een klein beetje, en 9vd 10x wordt dat omhoog gedrukt door, jawel, een boertje die nog dwars zit. Hij is ook gecheckt door de huisarts.

Enfin, de huisarts adviseerde mij om jbpm te gebruiken. Nu is dit makkelijk als je kolft en in een fles.. Maar hoe doe je dit als je baby aan de borst drinkt? Gewoon een papje maken met water en x aantal lepeltjes voor of na de voeding? Of voor én na? Het zou fijn zijn als hij minder zou spugen, voor zichzelf voornamelijk want het kost op ergere dagen veel energie plus ik was me een breuk :-)

Iemand hier ervaring mee?

Gek genoeg komt hij overigens wel +/- 300gr per week aan.. Haha