Borstvoeding overdag

Heb je een vraag over borstvoeding? Stel 'm gerust! Je bent ook van harte welkom om gewoon mee te lezen, je hart te luchten of een vraag te beantwoorden.

Topic starter
Zonnetje

Borstvoeding overdag

Bericht door Zonnetje » do aug 01, 2019 1:14 pm

Met mijn zoontje van 11 weken heb ik nu beetje de routine: slapen - drinken - verschonen - spelen samen/alleen - slapen. Werkt opzich goed. Soms slaapt hij na t drinken nog even bij mij maar dat is meer bekomen van de inspanning dan echt diep slapen. Ik heb sinds een week ofzo 6 voedingen per dag. Hij weegt ongeveer 8kilo denk ik (met 7wk nl al 6,5 en is flink gegroeid). Dus aan voeding geen gebrek..
Ik overweeg nu om hem voor ik hem in bed leg nog even te laten drinken als ie wil om eens te kijken of hij dan wel makkelijker iets langer slaapt.. hij wordt nu namelijk na 1 slaapcyclus van 45 min wakker. al heb ik niet t idee dat hij na die tijd min wakker wordt van de honger maar omdat hij dan niet weer zelf in slaap valt..

Hoe is dat bij anderen overdag? Geef je de voeding als hij wakker wordt of juist voordat hij gaat slapen.
Savonds krijgt hij voeding en gaat hij dan gauw genoeg slapen. Dan slaapt hij wel een paar cycli door..

Stokstaartje

Re: Borstvoeding overdag

Bericht door Stokstaartje » za aug 03, 2019 12:08 am

Als ik voor het slapen geen voeding gaf werd ze 45 min later wakker om te drinken. Gaf ik hem wel sliep ze 2 uur lang

Plaats reactie