Fles weigeren

Heb je een vraag over borstvoeding? Stel 'm gerust! Je bent ook van harte welkom om gewoon mee te lezen, je hart te luchten of een vraag te beantwoorden.

Topic starter
Iris81

Fles weigeren

Bericht door Iris81 » wo jul 31, 2019 4:08 pm

Goedemiddag allemaal,

Ik ben nieuw op het forum. Sinds 3 april ben ik een trotse mama van een meisje! De wens om borstvoeding te geven was er en ik ben dankbaar dat dit heel goed verloopt!! Maar nu, mijn kleine meid weigert al een hele poos de fles. Ik heb van alles geprobeerd maar ze heeft het niet in haar hoofd. Ik heb me er grootendeels bij neergelegd alleen ik ga eind augustus weer aan het werk. Gelukkig halve dagen. Heeft iemand tips of suggesties. Ik zat zelf te denken om wat melk aan te dikken.
Alvast bedankt!

zozo

Re: Fles weigeren

Bericht door zozo » wo jul 31, 2019 8:11 pm

Hoi Iris,

Welkom op het forum. En gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
Wat vervelend dat je dochter de fles weigert. Je hebt alles al geprobeerd geef je aan, ook de***** Die werkte hier als een trein!

Sterkte ermee!

“De merknaam is verwijderd. 5. Stichting Borstvoedingsforum houdt zich aan de WHO-code. Om die reden is het noemen van merken van kunstmatige zuigelingenvoeding, flessen en fopspenen niet toegestaan. Berichten over fopspenen, flessen en kunstvoeding kunnen daarom worden verwijderd.”

Stokstaartje

Re: Fles weigeren

Bericht door Stokstaartje » za aug 03, 2019 12:01 am

Dan is ze bijna 5 maanden als je weer moet werken? Ik zou dan niet teveel tijd meer stoppen in een fles maar gaan oefenen met de difrax oefenbeker. Je zult versteld staan hoe goed ze dat al kunnen haha

Melk indikken zal een hele klus worden omdat moedermelk heel slecht indikt.

Trix Planting
Forumeigenaar

Beker, softcupfeeder, lepelfles

Bericht door Trix Planting » ma aug 05, 2019 11:15 am

Er zijn nog meer manieren om melk te geven. Stokstaartje noemt al de oefenbeker; er is ook nog de babycup, of zelfs de 360 gradenbeker. Of je googlet even op softcupfeeder en lepelfles; allebei manieren om een fles te geven zonder dat er een speen IN het mondje gaat.
Met vriendelijke groet,

Trix Planting BVF
Deskundige Borstvoedingsforum

Trix Planting
Forumeigenaar

Groepsafspraken

Bericht door Trix Planting » ma aug 05, 2019 11:30 am

5. Stichting Borstvoedingsforum houdt zich aan de WHO-code. Om die reden is het noemen van merken van kunstmatige zuigelingenvoeding, flessen en fopspenen niet toegestaan. Berichten over fopspenen, flessen en kunstvoeding kunnen daarom worden verwijderd.
viewtopic.php?f=12&t=19
Met vriendelijke groet,

Trix Planting BVF
Deskundige Borstvoedingsforum

Plaats reactie