Snachts geen tsr

Heb je een vraag over borstvoeding? Stel 'm gerust! Je bent ook van harte welkom om gewoon mee te lezen, je hart te luchten of een vraag te beantwoorden.

Topic starter
Nieuwe-mama

Snachts geen tsr

Bericht door Nieuwe-mama » di mei 28, 2019 4:06 pm

Mijn zoon is nu 18 weken.
Enige tijd geleden merkte ik dat ik Snachts geen tsr kreeg of pas heel laat. Zelfs een keer pas na 13 minuten. Daarom gebruik ik nu in de nacht oxytocine neusspray maar zelfs dan krijg ik of geen tsr of pas heel laat. Ik hoor mijn zoon wel slikken maar zeker niet zo fanatiek als wanneer ik wel een tsr krijg. Is dit normaal of nog iets aan te doen?

Georgette Oskamp
Contacteer:

Re: Snachts geen tsr

Bericht door Georgette Oskamp » vr mei 31, 2019 12:17 pm

Op zich zou je 's nachts net zo goed als overdag gewoon een of meerdere toeschietreflexen moeten krijgen. Als de neusspray ook niet werkt, moet je misschien kijken wat er dan 's nachts anders gaat dan overdag. Andere voedingshouding? Heb je het te warm of mss te koud? Neem je iets in van medicijnen wat de toeschietreflex 's nachts zou kunnen belemmeren? Lig je om een of andere reden 's nachts gestresst in bed? Misschien dat een van die vragen een aanknopingspunt geeft om te verklaren hoe dit kan?

Plaats reactie