borstvoedingsforum.nl bv logo

Kan iemand me helpen?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Oem3isaa

BerichtOnderwerp: Kan iemand me helpen?    Geplaatst: Zo 18 Jul, 2010 16:40 Reageer met quote

Mijn zoon van 4 weken (18-06-2010) huilt veel. Echt veel voor mijn gevoel. Hij is 's ochtends rond een uur of 8 a 9 wakker, en gaat rond 1 uur weer slapen. Hij wordt dan wakker rond een uur of 4 a 5. Hij is dan wakker tot een uur of 10 's avonds. Hij huilt bijna de hele tijd van zijn wakkere uurtjes. Behalve in de doek of aan de borst. Zelfs mezelf aankleden is een kwestie van snel snel. Anders wordt ie gewoon hysterisch. Ik ben echt opgebrand

Nu wees iemand me op dit artikel:
http://www.borstvoeding.com/voedselintroductie/allergie/voedsel-2.html

nu heeft hij hiervan de volgende punten:

-buikpijn – krampjes, kolieken op volle sterkte langdurig en ontroostbaar huilen
-stinkende ontlasting (wel geel, maar een ontzettend nare geur)
-rode vlekken tijdens of kort na een voeding in het gelaat, hals en romp (vooral bij flesvoeding bekend), de vlekken verdwijnen vaak binnen enkele uren ( het zijn hier meer rode pukkeltjes, maar wel behoorlijk, en tot in zijn nek en achter zijn horen)
-toegenomen prikkelbaarheid bij het kind
-veelvuldig huilen
-onrustig gedrag

Nu kunnen veel van deze dingen normaal babygedrag zijn, maar ik kan me niet herinneren dat één van mijn kinderen het zo heftig had de eerste weken dat ik mezelf nog niet eens meer aan kon kleden of naar de wc kon gaan.

Is er iemand die er meer vanaf weet en me een beetje weg kan wijzen in wat ik kan doen/proberen?
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Kan iemand me helpen? Oem3isaa (Gast) 18 jul, 16:40
       icon Groei en luiers? Rebecca Holman VBN 18 jul, 17:26
       icon Hi daar mama~van~4 LLL 18 jul, 23:24
             icon re Oem3isaa (Gast) 19 jul, 10:54
                   icon ohja Oem3isaa (Gast) 19 jul, 10:55
       icon verplaatst Trix Planting VBN 19 jul, 10:55
       icon wat is het.... Trix Planting VBN 19 jul, 10:59
             icon re Oem3isaa (Gast) 19 jul, 12:37
                   icon kan het zijn meerzwol 19 jul, 13:09
                         icon uitslag wordt vuriger na voeding Oem3isaa (Gast) 19 jul, 16:48
                               icon re mama~van~4 LLL 19 jul, 17:16
                                     icon re Oem3isaa (Gast) 19 jul, 19:12
                                           icon Weet ik niet mama~van~4 LLL 19 jul, 21:08
                                                 icon Okee Oem3isaa (Gast) 20 jul, 7:04
                                                       icon re mama~van~4 LLL 20 jul, 7:23

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls