borstvoedingsforum.nl bv logo

Stoppen ze echt vanzelf?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht ::
Antje1973

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Hoi Maartje    Geplaatst: Zo 06 Jan, 2019 19:22 Reageer met quote

Beetje late reactie, en ik weet niet of je hem nog zult lezen. Ik kom nog maar zelden op dit forum, dat heb je met die langvoeders, die hebben verder niet zo veel vragen meer Laughing .

Mijn dochter wordt volgende week 8 jaar en wil ook nog lang niet stoppen. Ik ken verder ook helemaal niemand die nog zo'n groot kind voedt. Zij drinkt nog een keer per dag ('s avonds voor het slapen) en soms ook 's ochtends (vooral in het weekend). Ik had eigenlijk verwacht dat ze zou stoppen toen ze ging wisselen (het verhaal over de MELKtanden) maar dat maakte geen enkel verschil. Zelfs met een fietsenrek kan ze nog prima drinken.

We hebben het er wel eens over. Ze snapt dat het ongebruikelijk is, ik mag er ook niemand over vertellen. Maar ze wil het nog wel heel graag en ik vind het geen probleem dus we gaan gewoon lekker door.

Het lijkt me leuk om ervaringen met je te vergelijken. Ik zet wel even de notificaties aan dus mocht je nog reageren dan krijg ik als het goed is een mailtje. Anders duurt het weer zes maanden voor ik hier weer eens langskom...
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Stoppen ze echt vanzelf? Maartje (Gast) 7 aug 2018, 20:25
       icon mijn kinderen sauu (Gast) 9 aug 2018, 10:11
             icon Reactie Maartje (Gast) 10 aug 2018, 14:47
                   icon Ik was er altijd Jemk 21 aug 2018, 21:58
                         icon re Cowboy 24 aug 2018, 15:09
       icon vanzelf stoppen HannekeSchaab 25 aug 2018, 15:09
       icon helpen stoppen HannekeSchaab 25 aug 2018, 15:18
             icon Bedankt Maartje (Gast) 1 nov 2018, 14:50
                   icon Hoi Maartje Antje1973 6 jan, 19:22

Ga naar: