borstvoedingsforum.nl bv logo

Hoera, een baan. En nu?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Mooncalf89

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Hoera, een baan. En nu?    Geplaatst: Vr 21 Dec, 2018 18:33 Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik ben echt supernieuw hier dus zal mij kort voorstellen. Ik ben Mooncalf89, woon in het mooie Twente samen met mijn vriend, dochter, twee katten en twee konijnen. Een gezellige boel dus!

Eind mei ben ik bevallen van ons eerste kindje. Vanaf dag 1 met veel succes borstvoeding gegeven. Iets wat ik graag wilde! Ik wil dit blijven doen zo lang het lukt. Tijdens mijn zwangerschap werd mijn contract niet verlengd dus ik zat thuis. Mijn vriend werkt vanuit huis wat heel prettig is!! Ik pakte mijn fotografie werkzaamheden weer op en zo komen we redelijk goed rond. Ik ben alleen nooit lang van huis weg (max 4 uur)

Toch gaan solliciteren deze week (wilde iets voor 12-16 uur als extra zekerheid). Gisteren een gesprek gehad en vandaag gehoord dat ik eind februari mag beginnen!! Ik zal ongeveer 16 uur per week werken in het onderwijs. (Op donderdag en vrijdag).

En nu? Mijn dochter ging de fles weigeren toen ze ongeveer 2/3 maand was. Alles geprobeerd, niks werkte. Ze eet nu op de rapley methode wat overigens erg goed gaat en we zijn begonnen met mamamelk uit een bekertje. Nu nog veel knoeien uiteraard. Kolven is bij mij tot nu toe vaak geen succes, weinig opbrengst.

In de week dat ik start wordt zij 9 maanden. Geen idee hoe we dan zitten met BV etc. Maar zijn er vanuit jullie nog suggesties, tips, andere dingen waar ik rekening mee moet houden? Op moet letten? Of vooraf bespreekbaar moet maken? Het komt zeer onverwacht dat ik nu iets gevonden heb dus ik kan wel wat tips gebruiken. Ook alnis het nog heel ver weg en kan alles tegen die tijd weer anders zijn. Ben nogal een controlfreak!

Alvast bedankt!!
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Hoera, een baan. En nu? Mooncalf89 21 dec 2018, 18:33
       icon Tips Trix Planting VBN 21 dec 2018, 19:38

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls