borstvoedingsforum.nl bv logo

Productie loopt terug na start werk

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
LeonieR

BerichtOnderwerp: Het gaat weer iets beter    Geplaatst: Do 13 Dec, 2018 17:06 Reageer met quote

Bedankt voor je reactie.
De afgelopen dagen gaat het weer beter. Ik kolf inderdaad niet op het werk. Had altijd genoeg productie, ik geef ook maar 1 borst per keer.
Het lijkt erop alsof hij vooral heel erg moest wennen dat ik niet meer een hele dag bij hem was. In het weekend geef ik nu maar 1 flesje per dag, in plaats van 2. De borstvoeding gaat vooral moeizaam als ik net thuis ben, en hij daarvoor dus 2 flesjes op heeft. Ik laat hem nu eerst even bij me liggen en bied pas daarna de borst aan. Dan heeft hij wel gedronken de afgelopen dagen dus dat lijkt te helpen. Hij laat er geen kortere tijd tussen dus lijkt er wel nog genoeg aan te hebben, als hij heeft gedronken. Hij is nu 14 weken en heeft tot 12 weken enkel borstvoeding gehad. Ik hoop dat ik het op deze manier toch nog even vol kan houden en hij went dat ik weer aan het werk ben. Hij heeft trouwens zijn flesjes ook vaak niet helemaal op de afgelopen dagen. Kan het zijn dat hij ook gewoon minder eetlust had door alle veranderingen? Of kan dat niet bij baby's?
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Productie loopt terug na start werk LeonieR (Gast) 11 dec 2018, 11:52
       icon Kolven Trix Planting BVF 11 dec 2018, 15:54
             icon Het gaat weer iets beter LeonieR (Gast) 13 dec 2018, 17:06
                   icon Wegen Trix Planting BVF 13 dec 2018, 18:23

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen