borstvoedingsforum.nl bv logo

Productie loopt terug na start werk

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
LeonieR

BerichtOnderwerp: Productie loopt terug na start werk    Geplaatst: Di 11 Dec, 2018 11:52 Reageer met quote

Hoi,
ik ben sinds vorige week weer aan het werk gegaan. Ik heb geregeld dat ik ipv 8 uur per dag, 6 uur per dag mag werken om thuis borstvoeding te kunnen geven. Ik ben daardoor 8 uur van huis, inclusief reistijd en kolf tussendoor niet op het werk.
Nu lijkt na 3 dagen werk (met tussendoor 3 dagen weekend) de productie flink terug te lopen. Mijn zoontje gaat huilen als hij net begonnen is met drinken aan de borst. Snachts lukt het wel nog. Hij krijgt 2 flesjes kunstvoeding en in principe nog 5 keer borstvoeding per 24 uur. Maar sinds gisterenmiddag heeft hij maar 2 keer aan de borst gedronken. Na een uur proberen met een huilende baby heb ik toch een flesje gegeven. Vond het ook zielig dat hij honger had en het niet lukte om te drinken.
Wat kan ik doen zodat de borstvoeding thuis wel blijft lukken? Ik wilde dit eigenlijk zo lang mogelijk vol houden. Over 1,5 week heb ik ook weer 1,5 week vakantie dus wilde graag dan nog borstvoeding geven. Het lijkt gewoon alsof het niet meer 24/7 bij elkaar zijn gelijk funest is voor de borstvoeding.
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Productie loopt terug na start werk LeonieR (Gast) 11 dec 2018, 11:52
       icon Kolven Trix Planting VBN 11 dec 2018, 15:54
             icon Het gaat weer iets beter LeonieR (Gast) 13 dec 2018, 17:06
                   icon Wegen Trix Planting VBN 13 dec 2018, 18:23

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen