borstvoedingsforum.nl bv logo

Toch altijd weer die onzekerheid

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
mijadja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Toch altijd weer die onzekerheid    Geplaatst: Do 08 Nov, 2018 13:45 Reageer met quote

hallo,
Pffff, hier ook even een dipmomentje hoor. Sinds kort weer mama geworden van een zoon, inmiddels 5weken oud. Mijn zoon van 9(toentertijd heb ik ook veel meegelezen en geschreven) heb ik bijna 1,5jaar gevoed. ERRUG graag zou ik dat nu weer doen. Mijn huidig zoontje is een moeilijke 'aanhapper' en sinds kort ook erg onrustig aan de borst.( veel boeren, maaien met armen en schoppen met benen)
Bij het zien van de filmpjes hier over goed aanleggen, ga ik dat ook even proberen en goed kijken naar het drinkgedrag van mijn zoon. Van de week bij het cb geweest en daar deden ze er nog even een schepje bovenop door te zeggen dat hij wel erg vaak een voeding vraag..hij zit om de drie uur omgeveer, de ene keer eerder, de andere keer langer . Ik was hier zelf best tevreden over gezien mijn zoon van 9 om de twee uur kwam toentertijd wat mij erg uitputte. Gieteren nog kraamvisite gehad, die had haar haar kinderen ook borstgevoed en ook zij vond dit erg veel, haar kinderen zaten op 5voedingen op een dag..
Ik merk vandaag dat dit mij gewoon heel erg onzeker maakt, en mij afvraag op de goede weg te zitten en mijn kleine man niet teveel aan voeding krijgt, ik signalen over het hoofd zie ed.hoop hier herkenbaarheid te vinden die ook deze onzekere mama een beetje gerust kunnen stellen .Fijn om hier 'weer terug' te zijn!
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Toch altijd weer die onzekerheid mijadja 8 nov 2018, 13:45
       icon Re Wilemijn (Gast) 8 nov 2018, 14:24
       icon niet vaak hoor! Jemk 10 nov 2018, 16:07

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls