borstvoedingsforum.nl bv logo

Bijna 4 maanden en nog steeds krampen...

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Charlotte1986

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Re    Geplaatst: Ma 05 Nov, 2018 14:28 Reageer met quote

Bedankt voor je reactie.

Ik heb meerdere keren contact gehad met de lactatiekundige na de behandeling.
Ook ben ik twee keer geweest op het nazorg spreekuur van de tongriem kliniek.(dat is bij een lactatiekundige)
Zij heeft me geholpen met dieper aanleggen.
Maar hij worstelt zo tijdens de voeding dat hij snel al niet meer genoeg tepel in z?n mondje heeft.
De ervaring met de lactatiekundige was wel goed alleen zij heeft ook niet meer oplossingen.

De rest van de voedingsmiddelen wat je beschrijft heb ik nog niet geprobeerd, ga ik doen.

Uit de fles drinkt hij ook onrustig laat ook veel los daarbij.
Ik heb ook veel moeite moeten doen voordat hij goed uit de fles kon drinken hij klakte heel erg en kon geen vacu?m krijgen.
Uiteindelijk door veel oefenen sluit hij zijn tong nu goed op de speen heen en krijgt hij ook effectief melk eruit.
Ik heb niet geprobeerd om hem bijv 24 uur lang uit de fles te laten drinken, gewoon weg omdat ik niet te tijd heb om alles te kolven met nog 2 kinderen. En ik ook heel bang ben dat hij de borst dan niet goed meer wil.
Daarom heb ik ook het idee dat het aan zijn techniek ligt en daardoor veel lucht binnen krijgt.
Ik laat hem de hele dag door boeren ook tussen door tijdens het voeden, er komt dan ook echt heel veel lucht uit. Maar toch gaat er blijkbaar veel mee naar de darmen.
Ik twijfel gewoon heel erg ik zou het zo ontzettend zonde vinden als ermee stop en het lag niet aan de borstvoeding...

Melkstroom is het niet, het spuit er niet uit. Hij is juist ongeduldig als tsr langer op zich laat wachten en de melkstroom verminderd.

Zijn ontlasting is normaal voor zo ver ik dat weet, mosterd geel breiig met wat stukjes erin.
Hij poept niet heel vaak 1x in de 4 a 5 dagen.
De dag voordat de ontlasting moet komen is hij wel wat meer onrustig.

Ik weeg hem wekelijks en hij groeit tussen de 110-170 gram per week.
Geboorte gewicht 3480- nu 6265
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Bijna 4 maanden en nog steeds krampen... Charlotte1986 4 nov 2018, 21:01
       icon Reactie Trix Planting BVF 5 nov 2018, 10:57
             icon Re Charlotte1986 5 nov 2018, 14:28
                   icon Logopedist Trix Planting BVF 5 nov 2018, 18:52
                         icon Woonplaats Trix Planting BVF 5 nov 2018, 18:53
                   icon Re: Logopedist Charlotte1986 5 nov 2018, 20:14
                         icon Lactatiekundige/dietist Trix Planting BVF 5 nov 2018, 23:26
                               icon Bedankt Charlotte1986 6 nov 2018, 10:53
                                     icon idee? Tea (Gast) 6 nov 2018, 19:22
                                           icon Tepelhoedje Charlotte1986 7 nov 2018, 7:18
                                                 icon succes... Tea (Gast) 7 nov 2018, 11:02
                                                       icon Re Charlotte1986 7 nov 2018, 13:01
                                                 icon succes... Tea (Gast) 7 nov 2018, 11:02

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls