borstvoedingsforum.nl bv logo

Bijna 4 maanden en nog steeds krampen...

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Charlotte1986

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Bijna 4 maanden en nog steeds krampen...    Geplaatst: Zo 04 Nov, 2018 21:01 Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum!
Hier toch weer een onzekere moeder van inmiddels een derde prachtige zoon van bijna 4 maanden.
Ik ga proberen om dit verhaal niet te lang te maken maar ik moet wel alles vertellen om een compleet beeld te krijgen.
Ik geef tot nu toe volledig borstvoeding,vanaf week 2 heeft mijn zoontje darmkrampjes, al snel heb ik een lactatiekundige ingeschakeld omdat hij veel de borst los liet en erg onrustig is tijdens het drinken.
Zij constateerde te kort tongriempje en lipbandje en een hoog gehemelte door het tongriempje, deze zijn gelaserd, helaas geen verbetering.
Ook is hij nog steeds onder behandeling van een manueel therapeut omdat hij erg overstrekt tijdens de krampen.

Wat ik nu zie bij hem is:
Hij wordt altijd huilend wakker dan heeft hij al last omdat z?n darmen beginnen te werken omdat hij honger heeft, ik leg hem aan (ben altijd bezig met goede hap) maar hij laat snel weer los dit gaat zo door totdat tsr er is.
Als de melk komt drinkt hij wel goed alleen trekt hij erg aan mijn tepel waardoor die niet meer diep in z?n mondje zit, het trekken doet omdat hij last heeft van vrij komende winden.
Tijdens 1 borst laat hij ook vaak los waardoor hij vaak opnieuw moet aanhappen.
Hij drinkt altijd 2 borsten.
Als hij weer moe wordt gaat hij weer op bedje (in pucka baby) maar hij wordt altijd na 45 min (1e cyclus) wakker omdat hij weer krampjes heeft, is altijd 2 uur na voeding.
Hij heeft ontzettend veel winden die zich in de loop van de dag opstapelen en aan het einde van de dag ingezeten veel pijn geven.

Ik heb al veel dingen ?gelaten? in mijn eet patroon ook melk enz maar het helpt allemaal niks. Er wijst niks op allergie?n enz hij heeft geen uitslag, eczeem en zijn groei is goed.
Hij heeft ook geen spruw..

Ik begin af en toe echt een beetje moedeloos te worden ik wilde hem zo graag lang gaan voeden maar zo is het echt zwaar aan het worden. En het knaagt een beetje aan me dat het toch komt door de borstvoeding en het hele drink proces.
Soms denk ik ik stop ermee en ga over op kV misschien is dat stabieler voor hem.. maar ik kan het niet..
Ik had gehoopt dat het met 3 maanden beter zou worden maar helaas.
Eigenlijk zoek ik hier ook een beetje steun of herkenning ik heb niemand in mijn omgeving die ook borstvoeding geeft.

Ik krijg de vizuese cirkel niet doorbroken hoe ik ook mijn best doe met goed aanhappen, heb ook al verschillende houdingen geprobeerd.
Heeft er nog iemand tips? Of moet ik gewoon de tijd blijven uitzitten en hopen dat het beter wordt..

Sorry toch lang verhaal..
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Bijna 4 maanden en nog steeds krampen... Charlotte1986 4 nov 2018, 21:01
       icon Reactie Trix Planting VBN 5 nov 2018, 10:57
             icon Re Charlotte1986 5 nov 2018, 14:28
                   icon Logopedist Trix Planting VBN 5 nov 2018, 18:52
                         icon Woonplaats Trix Planting VBN 5 nov 2018, 18:53
                   icon Re: Logopedist Charlotte1986 5 nov 2018, 20:14
                         icon Lactatiekundige/dietist Trix Planting VBN 5 nov 2018, 23:26
                               icon Bedankt Charlotte1986 6 nov 2018, 10:53
                                     icon idee? Tea (Gast) 6 nov 2018, 19:22
                                           icon Tepelhoedje Charlotte1986 7 nov 2018, 7:18
                                                 icon succes... Tea (Gast) 7 nov 2018, 11:02
                                                       icon Re Charlotte1986 7 nov 2018, 13:01
                                                 icon succes... Tea (Gast) 7 nov 2018, 11:02

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls