borstvoedingsforum.nl bv logo

Onzeker over borstvoeding

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Mamma87

BerichtOnderwerp: Onzeker over borstvoeding    Geplaatst: Za 27 Okt, 2018 12:36 Reageer met quote

Mijn dochter is nu 8 weken oud. Ik heb vlakke tepels en het lukte haar niet om vanaf het begin de tepel te pakken. Ik heb toen op aanraden van de kraamzorg met een tepelhoedje gevoed, maar het lukte haar niet om op die manier genoeg uit de borst te krijgen en ze viel daardoor teveel af. Vanaf week 2 ben ik begonnen met fulltime kolven. Vanaf week 4 pakte ze de tepel ineens wel weer, en ik wil het liefst overstappen naar borstvoeding. Ik voed haar nu 1 keer per dag met de borst, maar ik vraag mij altijd af hoeveel ze dan binnen krijgt. Met kolven haal ik er 100-150 cc per keer uit (beide borsten). Als zij bij mij drinkt gaat ze na een minuut of 10 wild met haar hoofd bewegen en met haar benen schoppen. Dan leg ik haar aan de andere kant en dan gebeurd hetzelfde. Als ik haar ervan af haal dan gaat ze vaak huilen en op haar vuistje sabbelen. Ik geef dan soms nog wat afgekolfde melk via de fles en dat drinkt ze ook altijd nog op. Geeft dit aan dat ze te weinig binnen krijgt? Als ik namelijk borstcompressie geef dan komt er nog wel melk uit beide borsten dus het lijkt erop alsof ze ze niet leeg kan drinken?
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Onzeker over borstvoeding Mamma87 (Gast) 27 okt 2018, 12:36
       icon Techniek Trix Planting BVF 28 okt 2018, 19:23

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls