borstvoedingsforum.nl bv logo

Borstvoeding afbouwen met lichte borstontsteking

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht ::
Trix Planting VBN

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtOnderwerp: Huisarts    Geplaatst: Wo 24 Okt, 2018 22:16 Reageer met quote

Wat een vervelende situatie Dominique!

Om te beginnen wil ik je voorstellen om toch even langs de huisarts te gaan. Misschien vindt deze het toch nodig om je medicatie voor te schrijven.
Nu met afbouwen beginnen lijkt me niet verstandig. Als er inderdaad sprake is van een borstontsteking kan dat de zaak behoorlijk verkeerd be?nvloeden.

Hoe oud is je baby? Ik denk dat de koorts je ook behoorlijk opbreekt. Misschien knap je wel zo op dat je weer licht in de duisternis ziet.
Ik wil je graag helpen, na je herstel met afbouwen, of eventueel met interventies om het voeden weer positief te maken. Maar eerst even kijken medisch ingrijpen nodig is.
Laat maar weten wat je hiervan vindt.

Als je liever telefonisch contact wilt (ik vind dat zelf altijd erg prettig) dan mag je me een pb sturen voor mijn nummer (je moet dan wel eerst even een account aanmaken).

Je kunt ook even zoeken op de pagina van de Vereniging Borstvoeding Natuurlijjk, bij contactpersonen.

Door lid te worden of een eenmalige donatie te doen, kunnen wij ons blijven inzetten voor moeders die borstvoeding geven: http://borstvoedingnatuurlijk.nl/Steun_ons
Vorige bericht ::
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Borstvoeding afbouwen met lichte borstontsteking Dominique (Gast) 22 okt 2018, 17:01
       icon Huisarts Trix Planting VBN 24 okt 2018, 22:16

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls