borstvoedingsforum.nl bv logo

Onrustig kindje en zeer onrustig tijdens voeden

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Lotteke

BerichtOnderwerp: Onrustig kindje en zeer onrustig tijdens voeden    Geplaatst: Vr 19 Okt, 2018 10:19 Reageer met quote

Dag allemaal,

Ik heb een dochter van inmiddels 4 weken oud en geef borstvoeding. De borstvoeding is wat moeizaam op gang gekomen omdat ik veel bloed verloren ben tijdens de bevalling. Na 2 bleken bleek onze dochter onvoldoende aangekomen te zijn waardoor ik (tijdelijk) met kv ben gaan bijvoeden. Inmiddels lijkt de bv beter te gaan, steeds vaker lijkt ze tevreden en verzadigd na een voeding en hoeft ze de fles niet na de borst.

Nu dient zich het volgende probleem aan: ze drinkt de laatste dagen ineens zeer onrustig en is overdag ook veel onrustig. Tijdens drinken laat ze vaak los, moet ze huilen, schreeuwt ze, maait ze met armen, strekt ze haar benen en verkrampt ze haar lijfje. Ook laat ze onder het drinken windjes, boertjes en stroomt de melk met golven uit haar mond als ik haar rechtop zet. Overdag is ze vaak huilerig en moeilijk te troosten, ze slaapt weinig. Ze lijkt witte aanslag op gehemelte te hebben en ik heb wat kloven aan mijn re tepel.

Kunnen jullie mij helpen? Wat zou er aan de hand zijn met onze dochter? Ik zou heel graag bv voort willen zetten!
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Onrustig kindje en zeer onrustig tijdens voeden Lotteke (Gast) 19 okt 2018, 10:19
       icon Correctie Lotteke (Gast) 19 okt 2018, 10:22
       icon Spruw Trix Planting VBN 24 okt 2018, 22:27

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls