borstvoedingsforum.nl bv logo

weinig melk en hoe lang tussen voeding 's nachts?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Roty

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Hier ook iemand anders antwoorden graag    Geplaatst: Zo 14 Okt, 2018 21:42 Reageer met quote

Hallo,
Ik zal je wat antwoorden proberen te geven, maar denk dat een vrijwilliger van deze site je ook goed antwoord kan geven. Daarom deze titel.

Borstvoeding is vraag en antwoord, dus als jullie zoon gewoon goed groeit, ook als is het onder aan de curve, is het gewoon prima, als hij zijn eigen lijn maar volgt. Ik zou zelf de kunstvoeding weglaten, hierdoor denken je borsten dat ze minder melk aan hoeven maken.
Hoe is de groei? Kan je wat cijfers geven Vanaf het begin?

Waarom denk je dat je minder melk hebt na de ochtendvoeding? Hoor je hem wel slikken, voel je een tsr? Gaat de ochtend en de voormiddag gewoon goed?

Veel kinderen clusteren een paar uur per dag, mijn dochters waren tot 3 maanden vaak tussen 19-23 uur aan get clusteren. Inderdaad vaak kleine beetjes drinken, in slaap vallen aan de borst, wakker worden, drinken enz enz. Nestel jezelf op de bank, en lekker zitten.
Je zou borstcompressie kunnen toepassen, dit werkte hier goed.

Hoeveel uur er in de nacht 'tussen moet' zitten is heel verschillend per kind.
Dat in slaap vallen in de nacht na 1 borst hebben wij hier ook gehad, heel irritant, hier ging ik dan vaak de luier verschonen, zodat ze weer wakker werd. En weer wat dronk, dit werkte vaak wel. Ligt je kindje ook bij je in de co sleeper?

Vrouwen hebben vaak 1 'mindere' borst. Dus dat is normaal.
Je voeding is gewoon prima.
Mijn tip, lekker je kindje blijven voeden, borstcompressie, geen kunstvoeding meer, niet op de tijd letten.

Mei 2018, zusje erbij
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon weinig melk en hoe lang tussen voeding 's nachts? Elise_S (Gast) 12 okt 2018, 13:38
       icon Hier ook iemand anders antwoorden graag Roty 14 okt 2018, 21:42
       icon Re Trix Planting BVF 16 okt 2018, 6:22

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls