borstvoedingsforum.nl bv logo

Hoe lang borstvoeding laten duren per sessie?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Elise_S

BerichtOnderwerp: Re: Opties en Tijd    Geplaatst: Do 11 Okt, 2018 21:14 Reageer met quote

Hoi Roty en Zoe,

Dank jullie wel voor jullie reacties.

Ik merk dat als mijn zoontje uitgerust is hij een stuk sneller drinkt, dan kan hij zo binnen 6-10 minuten klaar zijn met de borst. Ik denk dat het dus echt oververmoeidheid is en daardoor slecht drinkt.

Ik laat mijn zoontje nu wat vaker in de draagzak slapen en ook weer in mijn armen, het belangrijkste is dat hij slaapt. Ik maak me meer alleen een beetje zorgen hoe het straks moet als de oppas oma's straks voor hem gaan zorgen de eerste maanden als ik weer aan het werk ga (bij 9 maanden gaat mijn zoontje naar de creche, eerst doen de oma's het). Hij valt namelijk alleen in slaap na een voeding aan de borst (hij gebruikt mijn tepel dan als speen) en in de draagzak. Maar om de oma's nou met een 5 kilo wegende baby rond te laten lopen.. Sad Maandag komt er iemand van het consultatiebureau langs om te kijken hoe we het slapen in het bedje kunnen aanpakken. Op hoop van zegen!

Ik ga jouw methode zeker gebruiken Roty, liggend op bed en dan wegsluipen. Daar had ik nog niet aan gedacht.
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Hoe lang borstvoeding laten duren per sessie? Elise_S (Gast) 4 okt 2018, 13:35
       icon Mijn ervaring Dmom (Gast) 4 okt 2018, 20:58
             icon Re: Mijn ervaring Elise_S (Gast) 6 okt 2018, 23:24
       icon Opties Roty 8 okt 2018, 14:41
             icon Re: Opties en Tijd Elise_S (Gast) 11 okt 2018, 21:14
                   icon Ik Roty 13 okt 2018, 9:05
       icon Tijd 123Zoe (Gast) 9 okt 2018, 10:42

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls