borstvoedingsforum.nl bv logo

Borstvoeding 4,5 maand om de 2 uur

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Roty

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Herkenning    Geplaatst: Ma 08 Okt, 2018 21:27 Reageer met quote

Wat grappig, ik werk ook in de thuiszorg, moet over een maand weer beginnen. Maar ik werk regelmatig ook wat verder weg dan mijn woonplaats dus ik kan niet zo makkelijk naar huis om te voeden helaas.

Onze dochter is ook vaak in 5-10 min klaar met drinken, maar drinkt ook vaker overdag, met name ochtend en namiddag. Haar grote zus had ook sessies van 30-45 min.

Ik vind het voornamelijk schokkend dat jouw cb het advies geeft om bij te gaan voeden, en dan ook nog met kv, je zou er haast een klacht over indienen.
Echt, die arts of vpk heeft geen verstand van borstvoeding. En jij komt hier gelukkig omdat je eraan twijfelt maar er zullen genoeg vrouwen zijn die wel bijvoeding geven en die zo dus hun hele borstvoeding zelf om zeep helpen. (Sorry, maar ik kan hier altijd zo kwaad om worden)

Andere mensen die er iets over zeggen hebben vaak alleen ervaring met flesvoeding. Of zijn van de oude stempel (die ook zeggen laat je kind maar huilen)
Je kan hun aangeven dat je voedt op verzoek en dat de maaginhoud van je kindje gewoon niet zo groot is 60-100 ml.

Mei 2018, zusje erbij
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Borstvoeding 4,5 maand om de 2 uur Martha89 3 okt 2018, 16:53
       icon Normaal Roty 3 okt 2018, 23:09
             icon .. Martha89 3 okt 2018, 23:51
                   icon Herkenning Roty 8 okt 2018, 21:27
       icon hier ook Cowboy 4 okt 2018, 11:26

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen