borstvoedingsforum.nl bv logo

onzeker

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht ::
Roty

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Als    Geplaatst: Ma 08 Okt, 2018 21:10 Reageer met quote

Je kindje goed groeit, goede plas en poepluiers heeft, hoef je je geen zorgen maken. Je kan even naar het cb gaan om je dochter te wegen. Dan kan je die ongerustheid misschien wegnemen.

Je borsten maken steeds weer wat melk aan, ook tijdens het drinken van je dochter, dus het klopt wel dat je je dochter steeds wat hoort slikken. Je borsten zijn nooit helemaal leeg.

Mijn dochter van 4 maanden laat nu tijdens het drinken overdag heel vaak de tepel los, alles om haar heen is veel te interessant, erg irritant dus. Ik leg haar meerdere keren achtereen weer terug aan dezelfde borst. Ik pas borstcompressie toe op het eind en als ik zelf vindt dat ze niet veel meer drinkt dan stop ik. Of wissel ik van kant. Of als ze steeds na een paar seconden alweer loslaat, dan ga ik er ook vanuit dat ze genoeg heeft gehad.
Mijn dochter is ook in 5-10 min klaar, haar grote zus had drinksessies van 30-45 min. Heel verschil dus.

Je zegt dat je tsr soms wat langer duurt, vindt je dochter dit vervelend of zuigt ze gewoon wat langer?
Als ze het niet zo erg vindt dan gewoon lekker laten drinken. Als ze het wel vervelend vindt dan kan je van te voren je borsten even wat masseren om je tsr alvast wat op te wekken.

Geen zorgen maken.

Mei 2018, zusje erbij
Vorige bericht ::
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon onzeker Jakke (Gast) 3 okt 2018, 19:54
       icon Hier ook Roty 3 okt 2018, 23:14
             icon vervolg jakke (Gast) 4 okt 2018, 21:24
                   icon Als Roty 8 okt 2018, 21:10

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen