borstvoedingsforum.nl bv logo

Is dit een fase?:(

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
BabyHz

BerichtOnderwerp: Is dit een fase?:(    Geplaatst: Wo 26 Sep, 2018 21:31 Reageer met quote

Dag!

Zoontje van 5 maanden drinkt overdag al ruim 2,5 maand in etappes!
Dat begint knap vermoeind te worden. Het begint al in de ochtend, hij wordt rond 9u wakker (slaapt niet door trouwens) en drinkt paar slokjes terwijl zn laatste voeding tussen 05:00-06:00u ligt. Dan speelt ie even een half uur en wilt weer naar bed. Drinkt weer paar slokjes en wilt daarna niet meer. Leg hem in bed neer, blijft jengelen... fopspeen wilt ie ook niet. Drinkt weer een minuut of 3 en valt daarna in slaap. Dit gaat zo door de hele dag bij alle slaapjes. Wat ik meestal doe is hem bij me houden met fopspeen erin, wiegen en daarna in zn lichte slaap de borst geven. Alleen dit lukt laatste week ook niet meer.

Is dit normaal of heb ik het hem op de een of andere manier aangeleerd? Nachtvoedingrn gaan wel prima. Maar vanwege dit gedrag zit er meestal dik een half uur tot 3kwartier tussen het vertonen van vermoeidheidssignalen en daadwerkelijk slapen. Ik heb ook geprobeerd later naar bed te brengen, maar ook dan drinkt hij geen groter volume.

Groei is verder prima, alhoewel hij laatste maand 500g is aangekomen. 125g/week en dat is volgens LLL site de ondergrens.
Graag tips, erkenning en misschien wel het goede nieuws dat dit echt overgaat Confused
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Is dit een fase?:( BabyHz (Gast) 26 sep 2018, 21:31
       icon ja, meestal wel NataschaO 26 sep 2018, 23:21
             icon Bedankt BabyHz (Gast) 27 sep 2018, 9:06
                   icon Misschien is Jemk 27 sep 2018, 22:45
                         icon Helaas BabyHz (Gast) 3 okt 2018, 17:11

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken