borstvoedingsforum.nl bv logo

Melk opbrengst te weinig

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur ::
Enomina

BerichtOnderwerp: Melk opbrengst te weinig    Geplaatst: Wo 19 Sep, 2018 6:28 Reageer met quote

Hallo allemaal!
Ik ben trotse moeder van en bijna 6 weken oud meisje. Heb een spoed keizersnede gehad ivm ernstige zwangerschapsvergiftiging en de eerste paar weken kwam de melk productie moeilijk op gang.
De kleine kan helaas ook niet direct bij de borst ivm ingetrokken tepel en omdat mijn borsten te groot zij (maat 90j), tepelhoedje werkt maar raakt zij nooit verzadigd ook niet na 1 uur, dus ging ik full time kolven. Ik heb al van alles geprobeerd, van elke 2 uur kolven (3 weken vol gehouden), thee, masseren, kneden nu sinds een aantal dagen ben ik bezig met power pumping/ cluster pumping maar merk weinig resultaat.
De kleine drinkt om die 110ml ieder voeding en ik krijg maar rond 40-110ml per kolf sessie. Zou wel tof zijn als ik minimaal zou kolfen wat zij nodig heeft, en super tof als ik een voorraad zou kunnen opbouwen. Hebben jullie misschien nog tips voor mij? Hoeveel ml kregen jullie voor een kleine van 6 weken?
Groetjes
::
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Melk opbrengst te weinig Enomina (Gast) 19 sep, 6:28

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls