borstvoedingsforum.nl bv logo

Borstvoeding gezakt na buikgriep

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht ::
Trix Planting VBN

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtOnderwerp: Geduld    Geplaatst: Za 08 Sep, 2018 19:54 Reageer met quote

Demi schreef:
Dank voor je antwoord, Trix.
Ik gebruik de Medela van het ziekenhuis. Je geeft ne nu wat meer duidelijkheid om dit op te schroeven. Ik wist niet welke schema ik moest aanhouden. Lactatiekundige is alleen telefonisch bereikbaar maar spreekt zio onduidelijk dat ik haar niet goed versta..
Denk je dat het hiermee goed komt? Ik heb eerder borstvoeding gegeven aan mijn oudere zoon en daar ging het goed mee met beide borsten.

Helaas blijf ik ook nog last houden van de diarree. Misschien dat iemand hier tips over heeft? Norit gebruik ik nu en andere dingen zoals rijstwater, beschuitjes, kruidenthee enz.

Je mag alles eten waar je zin in hebt. Natuurlijk liever geen bruine bonen of hutspot, of veel pruimen Smile maar verder hoef je je niet te beperken. Drinken is het allerbelangrijkste.
Geef het wat tijd; lekker veel met je baby chillen (liefst blote huid-op-huid), in combinatie met vaak aanleggen, is erg bevorderlijk voor de melkproductie, en tegelijkertijd voor jouw rust en herstel.

De Medela (Synphony?) is een prima kolf. Maar je baby, mits hij goed drinkt, is de allerbeste

Door lid te worden of een eenmalige donatie te doen, kunnen wij ons blijven inzetten voor moeders die borstvoeding geven: http://borstvoedingnatuurlijk.nl/Steun_ons
Vorige bericht ::
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Borstvoeding gezakt na buikgriep Demi 8 sep 2018, 15:47
       icon Aanleggen! Trix Planting VBN 8 sep 2018, 17:17
             icon Nakolven Demi 8 sep 2018, 22:43
       icon medela? Demi 8 sep 2018, 17:51
             icon Geduld Trix Planting VBN 8 sep 2018, 19:54

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken