borstvoedingsforum.nl bv logo

Stoppen ze echt vanzelf?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
HannekeSchaab

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: vanzelf stoppen    Geplaatst: Za 25 Aug, 2018 15:09 Reageer met quote

Wat mooi dat je zo lang je kindje al kan voeden en wat fijn dat ze mamamelk zo fijn vindt.
Aan de andere kant ook een dilemma, als ik het zo lees.

Volgens het WHO advies is twee jaar bv krijgen aan te raden en kan de bv daarna doorgaan tot zolang als kind ?n moeder het willen. Er is dus een mogelijkheid dat een moeder de bv niet meer wil (om welke reden dan ook). Dat is ook een goede reden om de borstvoedingsperiode af te sluiten en niet tegennatuurlijk.

Misschien is dat de vraag die het belangrijkst is om voor jezelf te beantwoorden: Hoe vind ik het zelf dat mijn dochtertje nog bv krijgt?

Ga ik door, enkel omdat ik destijds besloten had om door te gaan tot zij zelf zou willen stoppen? Vind ik mezelf een slechte moeder als ik dat voornemen nu verbreek?
Of geniet ik ook nog van het voeden en zie ik geen reden om te stoppen? Voel ik alleen twijfel over deze situatie, omdat mijn naaste omgeving er zo'n sterke mening over heeft?

Jij bent de enige die deze vragen kan beantwoorden. ik wens je veel wijsheid en eerlijkheid bij het beantwoorden van die vraag voor jezelf. Welk besluit je ook neemt: je bent een goede moeder voor je dochter en hebt haar heel veel gegeven. Dat zul je blijven doen, of je nu blijft voeden of besluit te stoppen.
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Stoppen ze echt vanzelf? Maartje (Gast) 7 aug 2018, 20:25
       icon mijn kinderen sauu (Gast) 9 aug 2018, 10:11
             icon Reactie Maartje (Gast) 10 aug 2018, 14:47
                   icon Ik was er altijd Jemk 21 aug 2018, 21:58
                         icon re Cowboy 24 aug 2018, 15:09
       icon vanzelf stoppen HannekeSchaab 25 aug 2018, 15:09
       icon helpen stoppen HannekeSchaab 25 aug 2018, 15:18
             icon Bedankt Maartje (Gast) 1 nov 2018, 14:50
                   icon Hoi Maartje Antje1973 6 jan, 19:22