borstvoedingsforum.nl bv logo

Wanneer stoppen met nacht kolven ?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Mama Joaz

BerichtOnderwerp: Wanneer stoppen met nacht kolven ?    Geplaatst: Ma 02 Jul, 2018 7:03 Reageer met quote

Ik.kolf fulltime nu om div. Redenen en heb sinds ruim een week eindelijk goede productie(dankzij domperidon en fenegriek ) per 24 uur kolf ik ruim 1 liter, veel meer dan mijn ventje drinkt van 3 maanden. Aangezien ik heel erg moe ben door zeer moeilijk start bij geboorte en veel ziekenhuis opnames van mijn kleine vent, vind mijn man dat ik in de nacht niet meer moet kolven.

Maar ben erg bang dat mijn productie dan weer achterblijft. Overdag kan ik er nu 4 uur tussen laten maar dat is de max. Anders heb ik knal borsten. Ik.kolf per x tussen 150 en 180 cc. In nacht ruim 200 cc.gisteren zat er 4.5 uur tussen overdag en was het bijna 300 cc.
Ik ben bekend met weken overproductie gehad en dmv lactatiekundige en veel blokvoeden kunnen stabiliseren. (Toen nog live aan borst) Uiteindelijk was mijn melk echt weg door div. Problemen en heb ik.knoerthard moeten werken voor mijn productie zoals hij nu is. (Nu fulltime kolven )

Dus kan ik nu stoppen met om 02.00 te kolven of moet ik nog ff doorgaan.
Wat is jullie ervaring.
Ik kolf laatste avond voeding om 22.00 dan 02.00 dan 06.00 voor ochtend school ritme. Ja heb nog 2 kids rondlopen hier Smile
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Wanneer stoppen met nacht kolven ? Mama Joaz (Gast) 2 jul 2018, 7:03
       icon kolven nacht afbouwen VBN Tessa 8 jul 2018, 10:03

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls