borstvoedingsforum.nl bv logo

Spruw e.d.

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht ::
Stokstaartje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Lucht happen    Geplaatst: Wo 13 Jun, 2018 0:28 Reageer met quote

Niet goed vacuum kunnen houden kan echt te maken hebben met het iets te strakke lipbandje. Als ik het goed heb heeft 90% van de baby's met een te strakke lipband ook een te korte tongriem. Dit kan ook de verborgen variant zijn! Die zie je dus niet overduidelijk zitten maar pas als je het controleert met een speciaal instrumentje. Mijn beide kids hadden een te strakke lipband en een verborgen te korte tongriem en ik had alleen de eerste dagen pijnlijke wondjes op de tepels. Daarna merkte ik het alleen maar aan slecht vacuum kunnen houden en een kleine hap nemen. Ook lange voedingen. Maar wat een wereld van verschil na het knippen. Veel sneller klaar goed vacuum etc! Ook bij mij door een lactatiekundige, consultatiebureau en plastisch chirurg niets aan de hand. Toen bij knoarts in nij smellinghe en bleek ik toch gelijk te hebben. Bij de tweede dacht ik alleen een strakke lipband want ze kon haar tong zo ver uit steken. Maar ook hier een verborgen te korte tongriem want hij ging naar beneden bij het uitsteken i.p.v. recht naar voren. Wat ik wil zeggen is laat toch nog eens kijken door iemand die wordt aangeraden door dit forum
Vorige bericht ::
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Spruw e.d. Eemma (Gast) 7 jun, 17:58
       icon hulp marja 9 jun, 23:04
             icon mondanatomie VBN Tessa 10 jun, 14:04
                   icon Dank Eemma (Gast) 12 jun, 10:44
       icon Lucht happen Stokstaartje 13 jun, 0:28

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken