borstvoedingsforum.nl bv logo

Verdriet om loslaten, bijna klaar na bijna 4 jaar

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Indialover

BerichtOnderwerp: Verdriet om loslaten, bijna klaar na bijna 4 jaar    Geplaatst: Ma 14 Mei, 2018 11:36 Reageer met quote

Jeetje... Wat maakt het afbouwen van borstvoeding toch veel los. Ik kan het bijna niet geloven.
Ik ben sinds de geboorte van mijn zoon alleenstaande mama (fulltime) en geef borstvoeding, al bijna 4 jaar. Nu heb ik sinds een klein tijdje een relatie met een oude liefde en het zit hartstikke goed tussen ons. Hij woont schuin boven me, wat voor een alleenstaande mama zonder co-ouderschap echt mega praktisch is.

Maar dan wil je in eens ruimte maken voor je nieuwe liefde: mijn zoontje is bezig om te wennen aan zijn eigen kamertje en eigen bedje en door de hormonen keldert de borstvoeding enorm. En sinds ik een relatie heb, botert het niet tussen ons. Ik ben erg boos en gefrustreerd over het feit dat ik weinig eigen ruimte heb, maar eigenlijk is de pijn die daaronder zit de pijn van het loslaten van mijn kindje.

Het voelt echt als een stukje rouwverwerking. En ik gun het mezelf zo hard om de liefde toe te laten en daarvan te genieten, maar het is zo dubbel omdat ik voel dat ik iemand te kort doe: mijn zoon of mijn vriend, of mezelf.

Nou dit wilde ik even kwijt. Misschien herkent iemand de pijn van het loslaten..?
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Verdriet om loslaten, bijna klaar na bijna 4 jaar Indialover (Gast) 14 mei 2018, 11:36
       icon BFmummy Trix Planting BVF 16 mei 2018, 18:05

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls