borstvoedingsforum.nl bv logo

Na 4 jaar (bijna?) klaar

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
bfmummy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Na 4 jaar (bijna?) klaar    Geplaatst: Di 17 Apr, 2018 13:27 Reageer met quote

Ik moet het ergens kwijt, dus waar beter dan hier? De afgelopen 6 jaren hebben jullie me zo goed geholpen! Eerst bij de oudste en later ook nog bij de jongste en het tandemvoeden. Beiden flesweigeraars. Hartstikke bedankt daarvoor! De oudste heeft tot 22 maanden gedronken en moest stoppen, omdat ik zwanger was en weeen kreeg van de borstvoeding. Na een pauze van 8 maanden is hij weer begonnen en is doorgegaan tot ongeveer 4 jaar en 4 maanden.

De jongste mocht de laatste tijd kiezen; of nog een boekje samen lezen of borstje. Een week voor haar verjaardag koos ze ineens steeds voor het tweede boekje. De avond voor haar verjaardag toch nog weer borstje en toen 10 dagen niet. Eergisteravond toch weer wel. Het einde is in zicht; het is steeds minder frequent en het is steeds echt maar een slokje. Toevallig had ik mijn mobiel bij me (meestal niet) en heb ik er een foto van gemaakt (heel weinig tijd, want maar 1 slok per borst Wink ).

Het voelt goed zo. Ik ben erg blij dat ze toch ook 4 jaar heeft gekregen, net als haar broer en dat ik er een foto van heb. Ondanks dat ik toch wel moet wennen, is het echt goed zo

P.S. Zo grappig om in 2017 van iemand anders bijna precies hetzelfde bericht te lezen Roflma

P.P.S. Iets waarvan ik hoopte dat ik tenminste 12 weken zou kunnen bij de oudste is bij hem 190 weken geworden en bij de jongste iig 208 weken (ik dacht, laat ik het vorige bericht dan ook compleet overnemen Razz )
Laatst aangepast door bfmummy op Za 28 Apr, 2018 9:05, in totaal 2 keer bewerkt
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Na 4 jaar (bijna?) klaar bfmummy 17 apr 2018, 13:27
       icon Leuk! Trix Planting BVF 17 apr 2018, 13:41
       icon Mooi Jannerik 18 apr 2018, 20:37
             icon gefeliciteerd Antje1973 22 apr 2018, 7:48
       icon Bedankt bfmummy 28 apr 2018, 9:03
             icon Mooi! Jemk 1 mei 2018, 23:41
             icon Mooi! Jemk 1 mei 2018, 23:42

Ga naar: