borstvoedingsforum.nl bv logo

fles weigering HELP

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
SuMa

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: fles weigering HELP    Geplaatst: Do 15 Mrt, 2018 12:24 Reageer met quote

Goedemiddag experts!

Mijn lieve rustige mooie zoon is bijna 3 maanden.

Volgende week start ik weer met werk. Met mijn dochter ging het flesdrinken als vanzelf. Met mijn zoon heb ik rond 5 weken geoefend; dat ging redelijk en daarna heb ik het niet meer volgehouden omdat ik lastig kon kolven met een rondrennende 2jarige en een kleine lieve schat die ook aandacht vraagt.

Nu volgende week dichtbij komt ben ik weer begonnen met kolven en heb fles meerdere keren aangeboden. Ook de oppas die op hem zal passen als ik aan het werk ben heeft hem de fles gegeven. Maar WAT IS HET EEN STRIJD!
Hij huilt nooit, behalve als hij uit de fles moet drinken. Met zijn handen slaat-ie m weg. Meerdere flessen geprobeerd, en elke keer lijkt 1 het dan wel te doen, en daarna is het weer mis. Hij kokhalst bijna. Het is echt heel vervelend om te zien.
Hij drinkt nu piepkleine beetjes en ik neem hem dan maar weer mee en voed live door. Maar ik vind het wel balen en een rotgevoel dat hij het niet accepteert. Zo zit ik niet rustig op mijn werk.
Hij heeft ook heel vaak de hik. Maar dat staat los van de fles (denk ik want hij hikt veel ook als hij hele dag geen fles heeft gezien)

Ik heb het geluk dat ik elke dag naar huis zou kunnen fietsen om hem dagelijks rond dezelfde tijd live te voeden, maar toch. Als hij dan eens behoefte heeft aan meer, dan kan het niet.

Wie heeft de GOUDEN TIP voor deze jongen dat hij toch de fles drinkt?

Alvast bedankt!
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon fles weigering HELP SuMa 15 mrt 2018, 12:24
       icon Tips Trix Planting VBN 18 mrt 2018, 11:51
             icon BEDANKT SuMa 19 mrt 2018, 17:15

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen