borstvoedingsforum.nl bv logo

Twijfel overstappen kunstvoeding - eczeem in familie

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht ::
Miranda8

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: hart onder riem    Geplaatst: Vr 23 Feb, 2018 12:10 Reageer met quote

Hallo Noi,

Heel herkenbaar dat gevoel dat je alleen maar bezig bent met bv de eerste weken. Na 6 weken dacht ik er daarom ook over om te stoppen. Inmiddels 8 maanden bv verder en blij dat ik het heb volgehouden vanwege alle voordelen die het biedt. Het wordt allemaal echt makkelijker! In het begin deed baby een uur over 1 voeding (2 borsten) en dat 8-10 keer per dag, dan ben je dus 8-10 uur per dag kwijt aan alleen maar voeden! Ik voelde me echt een melkfabriek. Maar rond 3 maanden ging hij vlotter drinken en minder vaak en op een gegeven moment de nachtvoedingen overslaan. Vanaf toen kostte het voeden me ineens nog maar 2-3 uur per dag en ging ik het echt leuk vinden, even een rustmomentje en lekker knuffelen. Verder vind ik het fijn om de borst als troost te kunnen gebruiken als hij ziekjes is. Bedenk je dat de maanden voorbij vliegen en je niet voor eeuwig bv hoeft te geven. Met 6 maanden kun je al beginnen met vv.

Probeer inderdaad regelmatig wat tijd voor jezelf vrij te plannen zonder baby, al is het een uurtje. Even uit lunchen of koffiedrinken, sporten, naar buiten, shoppen. Indien nodig kolven en de oppas een flesje laten geven.

Tip: ik kwam er dus onlangs pas achter dat mijn favoriete wellness een kolfruimte heeft! Wink. Heel veel sterkte!
Vorige bericht ::
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Twijfel overstappen kunstvoeding - eczeem in familie Noi (Gast) 7 jan, 18:23
       icon Mijn reactie Trix Planting VBN 9 jan, 12:09
       icon Kansen Sennnie (Gast) 9 jan, 19:26
             icon hart onder riem Miranda8 23 feb, 12:10

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls