borstvoedingsforum.nl bv logo

Stoppen?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht ::
Nieuw hier

BerichtOnderwerp: Bedankt voor de reacties    Geplaatst: Wo 14 Feb, 2018 13:20 Reageer met quote

Wow je hebt 6 jaar gevoed. Wat lang zeg!

Wij hebben gelukkig geen discussies. Lijkt mij lastig als je steeds compromissen moet sluiten. M?n man accepteert dat het voor voornamelijk iets is waar ik over beslist. Maar heb er ook geen zin in dat familie mij straks (misschien doen ze het al) ook uitlachen. Maar aan de andere kant; m?n zoon geniet er nog van. Het is ook een emotioneel aspect.

Ik voed dus 2x daags met soms een slokje tussendoor. Maar allen binnen. Buitenshuis heb ik alleen gevoed toen m?n zoon de borstvoeding nog als voeding nodig had. Voelt toch ongemakkelijk om een groter kind in het openbaar te voeden.

M?n man brengt onze zoon smiddags naar bed (in het weekend), maar dan drinkt hij sowieso niet meer. Dat heb ik toen zelf afgebouwd. Was daar idd wel klaar mee. In de avond breng ik onze kinderen naar bed want hij is dan nog niet thuis.

Ik denk dat ik voor zijn derde verjaardag sowieso wel stop. Vier jaar of zes jaar voeden klinkt wel lang. Maar ja, ruim 2 jaar had ik zelf ook niet bedacht van te voren 😄 Soms ben ik het zelf ook wel even zat idd.

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben.
Vorige bericht ::
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Stoppen? Nieuw hier (Gast) 9 feb 2018, 13:01
       icon Vraagtekens Nieuw hier (Gast) 9 feb 2018, 13:55
             icon Tja Jemk 12 feb 2018, 8:49
                   icon hier ook Cowboy 14 feb 2018, 10:05
                         icon Bedankt voor de reacties Nieuw hier (Gast) 14 feb 2018, 13:20

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls