borstvoedingsforum.nl bv logo

Stoppen?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Cowboy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: hier ook    Geplaatst: Wo 14 Feb, 2018 10:05 Reageer met quote

Hier ongeveer hetzelfde. Wij hadden in onze omgeving ook nog nooit langvoeden gezien. Mijn man vond het na anderhalf jaar ofzo ook wel genoeg. Nu lopen onze opvoedidee?n behoorlijk uiteen, dus we hebben weleens verschil van mening over de opvoeding en dan krijgt ook vaak de borstvoeding ervan langs. Ik geef de borstvoeding niet op voor hem, maar ik ben op zich wel bereid tot compromissen. Dus in de loop der tijd bijvoorbeeld niet meer in het openbaar/op vaste tijden/afbouwen naar 2x per dag etc.

Het komt bij hem een groot deel door frustratie dat de kinderen aan mij blijven hangen en daarvan geeft hij de borstvoeding de schuld. Op de goede momenten kan hij er ook van genieten dat de kinderen ervan genieten. Een serieuze discussie over het onderwerp tussen ons is niet echt mogelijk. Mijn argumenten gelooft hij niet ("pseudo-wetenschappelijk geneuzel uit de alternatieve hoek") en zelf kan hij ook geen serieuze argumenten geven waarom ik moet stoppen dus het blijft op emoties hangen. Meestal hoor ik hem aan, erken zijn gevoel, stel eventueel een compromis voor en zodra de gemoederen weer bedaard zijn gaan we gewoon verder met borstvoeden.
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Stoppen? Nieuw hier (Gast) 9 feb 2018, 13:01
       icon Vraagtekens Nieuw hier (Gast) 9 feb 2018, 13:55
             icon Tja Jemk 12 feb 2018, 8:49
                   icon hier ook Cowboy 14 feb 2018, 10:05
                         icon Bedankt voor de reacties Nieuw hier (Gast) 14 feb 2018, 13:20

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls