borstvoedingsforum.nl bv logo

Stoppen?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Jemk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Tja    Geplaatst: Ma 12 Feb, 2018 8:49 Reageer met quote

Mijn man vond het ook wel welletjes. Dat vond ik niet leuk om te horen, maar ik heb het toch naast me neergelegd. Na het vierde jaar begon ik zelf ook wat vaker te mopperen en dan moest ik niet bij mijn man wezen. Ik had steeds meer last van nursing agitation.

Mopper je zelf weleens (wat ik me goed kan voorstellen) of is het puur dat je man vindt dat het niet hoort? Ik zou hem vragen waar hij last van heeft. Wat zijn zijn nadelen (bijv ook eens jullie kindje naar bed brengen) en heeft het voeden voor hem misschien ook voordelen (bijv kindje snel in slaap)? En wat zijn jouw voor- en nadelen?

Ik heb ook geregeld benadrukt hoe erg onze zoon er nog van genoot. Dat zag mijn man ook wel.
Uiteindelijk was ik er met 4 jaar en 3 maanden ook klaar mee en zijn we gestopt.

Ik en van mening dat kind en/of moeder bepaald wanneer het klaar is. Vader heeft daar zonder redelijke bezwaren niet zoveel over te zeggen. Natuurlijk kun je wel aanpassingen maken, maar stoppen is bijna nooit nodig.

Zl 2013 (heeft ruim 4 jaar gedronken)
Dl 2015 (drinkt alleen 's avonds)
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Stoppen? Nieuw hier (Gast) 9 feb, 13:01
       icon Vraagtekens Nieuw hier (Gast) 9 feb, 13:55
             icon Tja Jemk 12 feb, 8:49
                   icon hier ook Cowboy 14 feb, 10:05
                         icon Bedankt voor de reacties Nieuw hier (Gast) 14 feb, 13:20

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls