borstvoedingsforum.nl bv logo

even gal spuwen

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
moedervanj

BerichtOnderwerp: even gal spuwen    Geplaatst: Vr 19 Jan, 2018 16:51 Reageer met quote

Vanmorgen bij de huisarts geweest. Ik voel me beroerd. Hoesten hoofdpijn noem maar op.Bij de huisarts mijn verhaal gedaan. Kom er nooit maar omdat ik het nu te lang vond duren de stap maar gezet. En ja hoor. Het komt door de borstvoeding. Ik moest maar overwegen om te stoppen omdat mijn gezondheid er onder lijdt. Ik ben 2 jaar geleden ook bij de huisarts geweest. Had een vit d tekort. Moest maar stoppen met de borstvoeding want daar kwam het door. Bah. Ik begin me nu toch echt een rare te vinden. Ik mag door de borstvoeding volgens hun niets hebben qua medicijnen en dan wordt er ook nog leuk gezegd dat mijn driejarige dochter nu echt wel zonder kan en als ik haar zeg dat ik ziek ben ze het wel snapt. De borstvoeding staat mijn genezing in de weg. Mijn mond zakte open. Ik mijn verhaal dat ik het als zeer prettig ervaar. Dat het mijn rustmomentje is. Grrr ben er helemaal klaar mee. Heb de huisarts gezegd dat dit 1 van de redenen was dat ik nooit kom. Kom op zeg alles wat ik nu mankeer(zelfs dus de griep) komt door de borstvoeding. Amahoela. Wordt ze dan echt helemaal niets over langvoeden geleerd??
Bij de apotheek werd me ook even gezegd dat ze ivm borstvoeding alleen hun site hanteren. Borstvoeding.com is volgens hun niet goed getoetst.
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon even gal spuwen moedervanj (Gast) 19 jan 2018, 16:51
       icon Belachelijk Shanna 19 jan 2018, 21:12
       icon wat triest Jemk 22 jan 2018, 5:06
             icon vit d moedervanj (Gast) 22 jan 2018, 10:14

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen