borstvoedingsforum.nl bv logo

Voorstel werk: hall uur later en half uur eerder naar huis

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Jeny

BerichtOnderwerp: Voorstel werk: hall uur later en half uur eerder naar huis    Geplaatst: Zo 14 Jan, 2018 23:40 Reageer met quote

Mijn zoontje is nu 8 weken. Hij drinkt zo 8 a 6 voedingen per etmaal.
Over 6 a 7 weken begin ik weer met werken 3 dagen per week. Ik geef op het moment volledig borstvoeding op verzoek.

Mijn werkdagen beginnen normaal van 8 tm 17.30 een pauze om 10uur(kwartiertje) en een om 12.00(half uurtje)

Nu heb ik voorstel gekregen om een half uur later te beginnen(8.30 uur) en een kolfmoment om 12 uur na mijn pauze en een half uur eerder naar huis dus (17.00 uur).

Ik heb gevraagd om nog 1 extra moment , ik werk in een apotheek. En nog een x extra kan niet! geven ze aan. Omdat er geen personeel is die mij kan vervangen. Als advies kreeg ik van leidinggevende om mijn kindje op schema te krijgen en dat als ik begin me kindje wat ouder zou zijn dan nu en meschien wat minder vaak zou drinken. Raar advies vindt ik, mijn zoontje is geen aparaat die je kan instellen. Ik was hier niet mee accoord wat zij voorstelden. Dus moet ik nu met een voorstel komen . Ze zeiden ja recht heb je alleen in overleg. Het leek alsof ze bedoelde dat alleen wat hun voorstelle kan.

Ik vind het moelijk. Raak ook helemaal gestrest hierdoor.

Is het verstandig om met hun voorstel accoord te gaan met risico dat 1 kolfmoment messchien niet voldoende is om melkproductie op peil te houden?

Graag wil ik weten hoe jullie het hebben gedaan met een soort gelijk voorstel..
Of wat ik moet doen.
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Voorstel werk: hall uur later en half uur eerder naar huis Jeny (Gast) 14 jan 2018, 23:40
       icon Owja Jeny (Gast) 14 jan 2018, 23:54
       icon Zoogrecht Trix Planting VBN 15 jan 2018, 16:11

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls