borstvoedingsforum.nl bv logo

"Regeldagen" met 12 maanden?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Nightfoxy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: "Regeldagen" met 12 maanden?    Geplaatst: Vr 12 Jan, 2018 13:13 Reageer met quote

Inmiddels de 12 maanden gehaald! Blij mee, en we willen nog even door. Althans, mama wil dat graag.

Dochter drinkt 's nachts normaalgesproken nog 2-3 keer, maar weigert overdag steeds vaker. Als ze wel drinkt, drinkt ze korter en de borst raakt niet altijd helemaal leeg. Bij de opvang worden steeds vaker flessen geweigerd of maar gedeeltelijk leeggedronken. Per 24 uur komt ze zeker wel aan 400ml melk.

Vannacht heeft ze voor het eerst 2 voedingen overgeslagen en dat merk ik meteen (au, harde plekken). Ook tijdens haar "ontbijt" voeding dronk ze aanzienlijk minder dan normaal. Heb dus maar even gekolfd. Het is niet zo dat ze opeens veel meer vaste voeding krijgt dan vorige week, dus dat is het niet.

Vraag: klopt het dat ze nu minder behoefte heeft aan zoveel melk en is ze mijn productie aan het regelen (lees: bijstellen naar minder)? M.a.w.: zijn dit een soort regeldagen?

Ik zou hier best in mee willen gaan want vertrouw erop dat ik voldoende productie heb, maar eerlijk gezegd heb ik er ook een beetje last van (bang voor een bo).

Iemand advies?
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon "Regeldagen" met 12 maanden? Nightfoxy 12 jan, 13:13
       icon 300 ml Trix Planting VBN 14 jan, 14:57

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls