borstvoedingsforum.nl bv logo

Help! Heb ik m'n productie 'verpest'?!

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Mutsje88

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Het lijkt weer wat beter te gaan :)    Geplaatst: Vr 01 Dec, 2017 17:55 Reageer met quote

Bedankt voor je reactie!

Vanmorgen was ik echt even in paniek dat het voorbij was. Vandaag ben ik lekker vrij geweest en heb lekker met m'n dochter veel in bed gelegen en bij elk signaal aangelegd. Het waren idd maar een paar slokjes per keer (het is dus nog niet op, jeeej!).

Mijn productie was absoluut goed. Werd elke ochtend wakker met licht gestuwde borsten. Mijn dochter kon het amper voorslikken (misschien weer te erg). De rest kolfde ik af en ging de vriezer in (100 tot 200 ml). Als ik een keer later uit kwam, was er geen probleem. Productie bleef op peil.

Op het werk kolfde ik voldoende om niet uit de vriezer te hoeven halen. Dus na de ochtendvoeding en 2 x kolven op het werk leverde minimaal 3 x 150 ml op. Ze drinkt zelf 120 ml per fles, 3 flessen bij de opvang en het restje om te overbruggen tot ik thuis ben. Rest van de avond lekker clusteren.

Mijn productie is wel duidelijk afgenomen, maar het lijkt het te redden. Misschien is ze ook wel wat 'lui' geworden door de fles. Misschien heb ik wel teveel van mijn lichaam gevraagd door volle bak aan het werk te gaan en niet voldoende rust te nemen (was echt moe). Thuis gaat het namelijk wel goed.

Kolfrecht ben ik van op de hoogte Wink

Het weekend ga ik idd lekker weer met m'n dochter mee. Hopelijk krijg ik mijn vertrouwde volle borsten weer terug Smile
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Help! Heb ik m'n productie 'verpest'?! Mutsje88 (Gast) 1 dec 2017, 12:20
       icon Voeden op verzoek Trix Planting BVF 1 dec 2017, 16:54
             icon Het lijkt weer wat beter te gaan :) Mutsje88 1 dec 2017, 17:55
             icon Tijden Rianne86 (Gast) 27 dec 2017, 8:17
                   icon Zo vaak als nodig Trix Planting BVF 27 dec 2017, 10:41

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls