borstvoedingsforum.nl bv logo

Help! Heb ik m'n productie 'verpest'?!

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Mutsje88

BerichtOnderwerp: Help! Heb ik m'n productie 'verpest'?!    Geplaatst: Vr 01 Dec, 2017 12:20 Reageer met quote

Helaas zit mijn verlof er weer op. Deze week heb ik 2 dagen gewerkt, zodat ik even rustig op kan starten. Nouja... Rustig...

Volgens de kraam zou 2 x p.d. op het werk kolven voldoende moeten zijn. Eigenlijk verder ook geen onderzoek naar gedaan, maar gewoon zo gelaten. Heb in de dagen voorafgaand aan mijn werkdagen het nieuwe ritme 'geoefend'. In de ochtend rond 8 uur kolfde ik af, na de ochtend voeding, en gaf dit om 11 uur. Daarna kolfde ik pas rond 1 uur weer en gaf dit tussendoor. Daarna kolfde ik nog een keer om 5 uur en daarna rond half 7 weer live. Dit ging prima! Productie leek er niet onder te lijden.

Maar nu! Nu ben ik aan het werk. Hou dezelfde kolf en voedmomenten aan, maar volgens mij is m'n productie naar de maan! Shocked

Er komt nog maar erg weinig uit, heb vrijwel geen volle borsten/stuwing meer na een paar uur en de kleine heeft er lang niet genoeg aan. Het is gewoon op lijkt het.

Ben ik te naïef geweest en laat ik er teveel tijd tussen?

Maar vooral, kan ik mijn productie nog redden?
Ben vandaag vrij. Heb al powerkolven gedaan en leg haar zo vaak mogelijk aan. Ik laat er nu absoluut niet meer dan 2 uur tussen per keer.

Oh trouwens, ze is net 12 weken. Ze heeft al die tijd volledige bv gehad en voed op verzoek.

Voel me heel stom dat ik er niet genoeg tijd aan heb besteed en gedacht heb dat het wel goed zou komen...
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Help! Heb ik m'n productie 'verpest'?! Mutsje88 (Gast) 1 dec 2017, 12:20
       icon Voeden op verzoek Trix Planting VBN 1 dec 2017, 16:54
             icon Het lijkt weer wat beter te gaan :) Mutsje88 1 dec 2017, 17:55
             icon Tijden Rianne86 (Gast) 27 dec 2017, 8:17
                   icon Zo vaak als nodig Trix Planting VBN 27 dec 2017, 10:41

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls