borstvoedingsforum.nl bv logo

ervaring met tijdelijk stoppen?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Marijke78

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: ervaring met tijdelijk stoppen?    Geplaatst: Za 28 Okt, 2017 16:54 Reageer met quote

Ik moet binnenkort een behandeling met radioactief jodium ondergaan als onderdeel van de behandeling voor schildklierkanker. Het is al behoorlijk uitgesteld als je bedenkt dat de diagnose in juni is gesteld, ik in september geopereerd ben en pas in januari de behandeling onderga. voor mij was dit uitstel helemaal prima aangezien mijn jongste nog bij me drinkt (nu 15 maanden)Het had allemaal sneller gekund, maar ik heb er zelf op aangestuurd om de belasting voor mij en mijn gezin te beperken. De eerste paar maanden na de behandeling kan ik geen borstvoeding geven. Mijn plan is nu om te kolven om de productie op gang te houden en tegen de tijd dat ze weer mag drinken hopen dat ze het nog niet verleerd is. Het gaat mij niet zozeer om de melk alleen, maar met name om de troost en geborgenheid.
Heeft iemand ervaring met langdurig stoppen met live voeden en dan een dreumes weer aan de borst krijgen??
Ik hoor het graag

PS
Nee, het is geen optie om de behandeling niet te ondergaan. Het is een vorm van kanker met een goede prognose, maar het is wel kanker en geen verkoudheid dus niet een risico wat ik ga nemen.
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon ervaring met tijdelijk stoppen? Marijke78 28 okt 2017, 16:54
       icon Facebook Trix Planting BVF 29 okt 2017, 13:27
       icon kolven Hellen (Gast) 31 okt 2017, 14:03
       icon Vraag LunaM 1 nov 2017, 5:45

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen