borstvoedingsforum.nl bv logo

borst weigeren - 14 maanden

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
SRM

BerichtOnderwerp: borst weigeren - nog niet optimaal    Geplaatst: Di 24 Okt, 2017 11:03 Reageer met quote

Bedankt voor de reactie.
het gaat iets beter, na ca. 3 dagen helemaal niet drinken (en ik dus 1/2x per dag kolven) heeft hij de afgelopen dagen weer wat slokjes genomen. het blijft nog wel heel erg onrustig en meestal maar 1 borst. Sowieso drinkt hij de borst niet goed leeg heb ik het gevoel, ook omdat hij maar max 2/3 minuten drinkt. Ik weet niet goed of het nu komt door de doorkomende kiezen of dat hij het misschien wel goed vindt zo. Het is sowieso een beetje en ongeduldige jongen die goed weet wat hij wil Smile Ben wel bang dat omdat hij de borsten niet goed leegdrinkt, het toch wel langzaam minder wordt met de productie.
Slapend aanleggen heb ik af en toe wel geprobeerd.. maar dan is hij gelijk weer alert en in de weerstand (krijsen!) dus ik laat hem nu maar lekker slapen.
Dat zijn groei afbuigt is eigenlijk al iets van de afgelopen maanden. Op het consultatiebureau zijn ze er verder wel relaxed over, dus ik probeer me er zelf ook maar niet teveel zorgen over te maken. Alle tips qua extra vetten passen we eigenlijk al toe, zo heeft hij gistermiddag tussen de middag twee broodjes met roomboter en avocado opgegeten.
Ik vind het wel jammer dat we nu onze rustige momenten van voeden niet meer hebben, hij lijkt er alleen maar boos van te worden namelijk. Ben wel bang dat het geen maanden meer gaat duren op deze manier..
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon borst weigeren - 14 maanden SRM (Gast) 19 okt 2017, 19:48
       icon calorieen in moedermelk waardevol VBN Tessa 20 okt 2017, 10:40
             icon borst weigeren - nog niet optimaal SRM (Gast) 24 okt 2017, 11:03
                   icon borstcompressie? VBN Tessa 24 okt 2017, 18:00
                         icon reactie SRM (Gast) 25 okt 2017, 15:29
                               icon blijven aanbieden VBN Tessa 30 okt 2017, 15:23
                                     icon hij wil echt niet meer.. SRM (Gast) 1 nov 2017, 15:42

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls