borstvoedingsforum.nl bv logo

Denken jullie mee?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Zjowies

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Herkenbaar    Geplaatst: Za 21 Okt, 2017 13:09 Reageer met quote

Hey Stokstaartje,

Bedankt voor je antwoord!

Wat je zegt over het voeden herken ik wel. Ik merk ook dat het moeizamer gaat, hij is minder tevreden en laat telkens los om direct erna weer op zoek te gaan naar de borst. Precies of hij wil wel maar iets houdt hem tegen. En dan begint hij te wenen (maar is dat door de pijn of door de frustratie omdat het te lang duurt voordat er melk komt?)
Het rare is dat hij een flesje wel zonder morren leegdrinkt. Dan begint hij pas na een 30min met huilen/onrustig zijn.

Bedankt voor de websites! Die was ik nog niet tegen gekomen bij mijn zoektocht Wink Ik ben sinds gistermiddag gestopt met alle koemelk, ei en soja. Vanaf vandaag (uiteraard Wink ) geen flesjes kv meer.
Sporen van koemelk staat echt op alles hé! Mijn lievelingsbrood- en beleg zijn 'veilig' dus ik moet niet zoveel inleveren haha.

Maar jouw dochter was over het algemeen wel tevreden dan? Buiten het huilen tijdens het voeden was ze wel vrolijk en sliep ze goed?
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Denken jullie mee? Zjowies 20 okt 2017, 20:10
       icon zou kunnen! Stokstaartje 20 okt 2017, 21:43
             icon Herkenbaar Zjowies 21 okt 2017, 13:09
       icon ja Stokstaartje 22 okt 2017, 0:04
       icon Hoe gaat het nu? Stokstaartje 31 okt 2017, 23:50

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken