borstvoedingsforum.nl bv logo

borst weigeren - 14 maanden

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
SRM

BerichtOnderwerp: borst weigeren - 14 maanden    Geplaatst: Do 19 Okt, 2017 19:48 Reageer met quote

ZL weigert sinds een paar dagen de borst, ik vermoed doordat hij erg veel last heeft van doorkomende kiezen. Hij is nu 14 maanden. Sinds een paar weken drinkt hij alleen nog 's ochtends en 's avonds en eet verder behoorlijk goed. Zijn groeicurve buigt helaas wel wat af, maar op het consultatiebureau vonden ze het niet zorgelijk. Rond 9-10 maanden hebben we ook een lastig moment gehad, maar verder heeft hij eigenlijk altijd goed gedronken. Ik twijfel nu behoorlijk.. moet ik doorgaan met kolven (in de ochtend en avond), terwijl er helemaal niet zoveel uit komt (50-70 ml max) en hij ook dat maar mondjesmaat opdrinkt.. of moet ik de keuze maken om te stoppen. Ik vind het niet zo fijn om op deze manier te stoppen en was graag nog een paar maanden doorgegaan, maar het is iedere keer zo'n teleurstelling als hij de borst (met veel gehuil) afwijst.. iemand nog tips? herkenbaar die dip bij doorkomende kiezen? hoe lang duurt zoiets gemiddeld?
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon borst weigeren - 14 maanden SRM (Gast) 19 okt 2017, 19:48
       icon calorieen in moedermelk waardevol VBN Tessa 20 okt 2017, 10:40
             icon borst weigeren - nog niet optimaal SRM (Gast) 24 okt 2017, 11:03
                   icon borstcompressie? VBN Tessa 24 okt 2017, 18:00
                         icon reactie SRM (Gast) 25 okt 2017, 15:29
                               icon blijven aanbieden VBN Tessa 30 okt 2017, 15:23
                                     icon hij wil echt niet meer.. SRM (Gast) 1 nov 2017, 15:42

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls