borstvoedingsforum.nl bv logo

Falend kolfregime - melkoverschot

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht ::
Jennifer2

BerichtOnderwerp: Bedankt!    Geplaatst: Vr 13 Okt, 2017 13:12 Reageer met quote

VBN Tessa schreef:

uit je verhaal begrijp ik dat hij vooral bij 1 borst soms moeite heeft om je toeschietreflex bij te benen.
Wat je kunt doen is de melk eerst weg te laten lopen in een doek/bakje, tot het alleen nog drupt. Daarna aanleggen.

Heb je ook al eens geprobeerd om in een andere houding te voeden?

Wat het kolven betreft kun je eens proberen wat ik eerder omschreef; steeds wat minder milliliters kolven.

Thuis ga je gewoon door zoals je altijd deed, misschien de bovenstaande tips mbt houding meenemend Very Happy

De laatste voedingen heb ik steeds van mijn vollere borst eerst de ergste TSR laten weglopen. Dat helpt inderdaad, de kleine verslikt zich dan veel minder en drinkt rustiger. Fijn!

Andere houdingen vind ik lastig, maar zal ik ook eens naar kijken.

Kolven ga ik inderdaad langzaam steeds iets minder kolven. Vind het wel een beetje eng, bang om te weinig melk te krijgen, vooral omdat ik best wat moeite heb moeten doen om alles goed op gang te krijgen.

Hartelijk dank voor je tips!
Vorige bericht ::
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Falend kolfregime - melkoverschot Jennifer2 (Gast) 10 okt 2017, 22:08
       icon Aanvulling Jennifer2 (Gast) 10 okt 2017, 22:12
             icon hoe gaat het uit de borst? VBN Tessa 11 okt 2017, 11:34
                   icon Antwoorden op vragen Jennifer2 (Gast) 11 okt 2017, 13:03
                         icon Zorgen Jennifer2 (Gast) 11 okt 2017, 14:01
                               icon geen zorgen! VBN Tessa 11 okt 2017, 19:11
                                     icon Antwoorden Jennifer2 (Gast) 11 okt 2017, 21:58
                                           icon het gaat gewoon goed VBN Tessa 12 okt 2017, 10:45
                                                 icon Bedankt! Jennifer2 (Gast) 13 okt 2017, 13:12

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls