borstvoedingsforum.nl bv logo

Falend kolfregime - melkoverschot

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Jennifer2

BerichtOnderwerp: Zorgen    Geplaatst: Wo 11 Okt, 2017 14:01 Reageer met quote

Maak me nu opeens druk ,dat ik mijn kind misschien onbewust aan het vet mesten ben... Sad

Ik heb altijd 2 borsten aangeboden, op advies van de kraamverzorgster en ook de lactatiekunduge raadde dat aan.

ALs hij gewend is aan grote voedingen, dan is misschien zijn buikje wel erg opgerekt. Als ik dan alles beter wil afstemmen, krijgt hij opeens minder omvangrijke voedingen, dan heeft hij daarna toch nog honger, omdat hij meer gewend is.... Dat is niet mijn bedoeling geweest....

Hoe weet ik zeker dat ik teveel melk geef tijdens live voedingen? Een kind krijgt toch over het algemeen meer uit de borst dan een kolf? Als dat zo is, dan krijgt mijn kindje misschien wel voedingen van 250 ml. per keer .......

Ik voel me nu helemaal akelig en schuldig.....
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Falend kolfregime - melkoverschot Jennifer2 (Gast) 10 okt 2017, 22:08
       icon Aanvulling Jennifer2 (Gast) 10 okt 2017, 22:12
             icon hoe gaat het uit de borst? VBN Tessa 11 okt 2017, 11:34
                   icon Antwoorden op vragen Jennifer2 (Gast) 11 okt 2017, 13:03
                         icon Zorgen Jennifer2 (Gast) 11 okt 2017, 14:01
                               icon geen zorgen! VBN Tessa 11 okt 2017, 19:11
                                     icon Antwoorden Jennifer2 (Gast) 11 okt 2017, 21:58
                                           icon het gaat gewoon goed VBN Tessa 12 okt 2017, 10:45
                                                 icon Bedankt! Jennifer2 (Gast) 13 okt 2017, 13:12

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls