borstvoedingsforum.nl bv logo

Afbouwen borstvoeding - kolf stuk?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
janneke84

BerichtOnderwerp: Afbouwen borstvoeding - kolf stuk?    Geplaatst: Do 05 Okt, 2017 12:27 Reageer met quote

Is er iemand die ervaring heeft met het afbouwen van borstvoeding?
Mijn dochter is nu ruim 9 maanden en doordat ze steeds meer 'vaste' voeding eet, is mijn melk aan het terug lopen. 1 borst is zo goed als leeg, en de andere wisselt steeds. Het ene moment heb ik een hele lege borst en kan ik een hele dag overslaan zonder drinken of kolven en de dag erna ineens een volle borst, kan ze 2x per dag drinken. Het gekke is, als dat gebeurd op mijn werk, en ik dus moet kolven, komt er helemaal niets uit. Ik hoor een raar geluid ineens met kolven, als het geluid van iets waar je aan zuigt maar wat leeg is, zoals aan een flesje dat leeg is. Kan dat bij je borst ook? Maar waarom voelt het dan alsof ik op klappen sta? Of is mijn kolf stuk? Ik heb kolf gedeelte al een nacht laten weken, goed met kokend water erna gespoeld. De kolf zit gewoon goed in elkaar. Ik twijfel nu, of dat het is, of dat mijn melk vanzelf terug loopt, of dat dat komt omdat ik niet meer veel kolf nu en daar om alles terug loopt. Wie kan me uit de brand helpen?
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Afbouwen borstvoeding - kolf stuk? janneke84 (Gast) 5 okt 2017, 12:27
       icon lastige VBN Tessa 6 okt 2017, 10:59

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls