borstvoedingsforum.nl bv logo

Overdag minder of niet kolven

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Danijelke

BerichtOnderwerp: Overdag minder of niet kolven    Geplaatst: Di 19 Sep, 2017 15:43 Reageer met quote

Hallo allemaal,

Mijn zoontje is 6,5 maand en geef 6,5 maand live BV. Ik werk momenteel 3 dagen in de week 8 uur. Ik voed live bij de opvang om 08:00, kolf dan om 11:00 en om 14:00 en rond 17:15 voed ik mijn zoontje weer live.

Het kolven gaat steeds moeizamer op het werk. Op zich het kolven opzich de opbrengst heb ik weer stabiel kunnen maken ( op vrije dagen vaak aanleggen). Ik kolf per keer rond de 130 CC. Alleen nu is het volgende ik krijg het kolven tijdens het werk steeds minder goed geregeld en ik merk dat ik er stress door krijg. Mijn werk borst mij de mogelijkheid maar in de praktijk is het moeilijk te regelen. Daarbij opgeteld een flink slaaptekort maakt dat ik niet lekker in mijn vel zit en dat ik het liefste overdag het kolven wil afbouwen of jog 1 moment kolven. Nu is mijn vraag is het haalbaar om nog 1 moment te kolven qua productie. Qua voeding ben ik op een gegeven moment al KV moeten gaan bijgeven omdat dit mij ook in eerste instantie rust gaf omdat de druk er niet op zat om 300 op een dag te kolven ( is ook niet te doen met 2keer). Wanneer het haalbaar is wil ik naar 1 keer per dag kopven en op vrije dagen live geven. Mocht het moeilijk of niet haalbaar zijn wil ik overdag de voedingen vervangen door KV. Ik hoop dat iemand mij raad kan geven. Alvast bedankt.
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Overdag minder of niet kolven Danijelke (Gast) 19 sep 2017, 15:43
       icon Oeps Danijelke (Gast) 19 sep 2017, 15:44
             icon Hetzelfde Ster 20 sep 2017, 11:53

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls