borstvoedingsforum.nl bv logo

Na 4 jaar klaar

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Jemk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Na 4 jaar klaar    Geplaatst: Wo 23 Aug, 2017 22:45 Reageer met quote

Ruim 4 jaar drinkt de oudste. Hij was er zeer aan gehecht. Afgelopen januari kon ik het nog 'winnen' van de Ipad. Zodra het tijd was om te drinken, deed hij 'm uit en stuurde z'n vader het bed uit: 'Papa, jij moet uit bed. Je mag straks terugkomen.' Wink
Sinds vorige week heb ik hem laten kiezen wat hij wil: óf even op de Ipad wat filmpjes kijken terwijl ik z'n zusje drinken geef, óf drinken bij mij. Hij heeft sindsdien stevast gekozen voor de Ipad. Maar 1 dag was hij verdrietig, verder heeft hij er niet meer om gevraagd.
Vanavond heeft hij op mijn verzoek nog één keertje gedronken. Ik heb nog een foto gemaakt. Het maakt vanaf vorige week geen onderdeel meer uit van het naar bed brengen. Als hij erom vraagt, mag hij, maar ik denk echt dat het klaar is.

Waar het doel 8 weken was, zijn uiteindelijk 225 weken geworden.

Ik blijf hier vast nog wel af en toe langskomen, want m'n dochter van ruim 2 jaar drinkt nog.
Maar zoals bij zovelen: borstvoeding geven hoort er hier zo bij, dat je niet meer zoveel op fora aanwezig bent.

Zl 2013 (heeft ruim 4 jaar gedronken)
Dl 2015 (heeft ruim 3 jaar gedronken)
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Na 4 jaar klaar Jemk 23 aug 2017, 22:45
       icon Afscheid mamaB 26 aug 2017, 22:55
             icon Mooi janny 28 aug 2017, 13:50
       icon mooi mamavanlm 4 sep 2017, 11:33

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen