borstvoedingsforum.nl bv logo

Verstopping met een borst doe lekt?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Wereldgezichten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Verstopping met een borst doe lekt?    Geplaatst: Zo 20 Aug, 2017 19:33 Reageer met quote

Mijn zoontje is 15 maanden en een week of 3 geleden had ik een verstopping. Een deel van de borst ging erg pijn doen en voelde heel vol aan. Ik herkende dat wel van het begin van de bv periode toen ik nog heel veel melk had.

Er leek een blaartje te zitten (wit maar wel vlak vlekje). Er liep steeds melk uit en dat vond ik wat vreemd. Hoe kan je nou een verstopping hebben als er toch steeds melk uitloopt? Je zou zeggen dat er dan geen melk uitkan.

Na een paar uur heb ik er met een steriele naald in geprikt maar de " explosie" die je dan kende met een blaartje kwam eigenlijk niet. In ieder geval loste het zich ineens op na 48 uur en probleem over.

Nu zijn we anderhalve week verder en heb ik weer hetzelfde. Zelfde plekje zelfde borst en weer voel ik het vollopen en wordt het een pijnlijke plek met lekkende borst.

Ik ken een verstopping eigenlijk alleen met een blaartje die je kon doorprikken en dan was ook de verstopping opgelost.

Is dit wel een verstopping, mede ook omdat mijn borst lekt op die plek waar het plekje zit?
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Verstopping met een borst doe lekt? Wereldgezichten 20 aug 2017, 19:33
       icon Andere houdingen Trix Planting BVF 21 aug 2017, 17:48
       icon Andere houdingen Trix Planting BVF 21 aug 2017, 17:49

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls