borstvoedingsforum.nl bv logo

6 jaar alweer!

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Jemk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Stoppen/afbouwen    Geplaatst: Wo 16 Aug, 2017 6:43 Reageer met quote

Allereerst: gefeliciteerd met je 6 jarige! Hieperdepiep! Hoera!

Bij mijn vierjarige heb ik sinds afgelopen weekend een ontmoedigingsbeleid ingezet. Hij mag altijd even op de ipad wanneer ik z'n zusje voed. Wanneer zij gedronken heeft, mag hij. Tegelijk vind ik niet fijn.
Nu moet hij sinds afgelopen weekend kiezen: óf ipad kijken óf drinken bij mij. Hij heeft nu al 3 avonden gekozen voor de ipad, maar zegt vanavond wel te gaan drinken bij mij. De eerste 2 avonden heb ik hem niet gehoord over de borst (hij drinkt wel vaker 2 avonden achter elkaar niet wanneer ik werken moet). Gisterenavond was hij heel verdrietig, maar ik heb hem herinnerd aan onze afspraak en gezegd dat hij morgen (vanavond dus) wel mag drinken, maar dat hij dan geen ipad mag kijken.
Jouw jongste is hier wellicht nog te jong voor? Maar je kunt het altijd proberen. Of je probeert korter te voeden en dus eerder los te koppelen. Of je gaat gewoon door tot je het echt zat bent. Wink

Zl 2013 (heeft ruim 4 jaar gedronken)
Dl 2015 (heeft ruim 3 jaar gedronken)
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon 6 jaar alweer! Capri 11 aug 2017, 22:52
       icon Stoppen/afbouwen Jemk 16 aug 2017, 6:43
             icon Hallo Jemk Capri 18 aug 2017, 1:18
                   icon vervangen Cowboy 20 aug 2017, 12:14
                         icon Hier inmiddels Jemk 21 aug 2017, 19:31
                               icon peuter verontwaardigd Capri 23 aug 2017, 11:51
                                     icon Fijn te lezen! Jemk 23 aug 2017, 22:33

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls