borstvoedingsforum.nl bv logo

weer terug aan de borst?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
mamvan5

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: weer terug aan de borst?    Geplaatst: Ma 24 Jul, 2017 11:19 Reageer met quote

Onze zoon is 3 weken geleden opeens gestopt met drinken aan de borst, dronk nog zo'n 7 à 8 keer. Hij werd ziek, erg verkouden, keelontsteking, ab-kuur... Een week lang weinig gegeten, nauwelijks gedronken.. afgevallen. Veel gehuild, want geen borst als slaapmiddel meer Sad
Nu is-ie weer helemaal fit, eet als een bouwvakker, drinken uit een beker gaat steeds beter, maar dat doet-ie nog niet zo goed zelfstandig.
Maar nu mijn vraag: af en toe bied ik hem de borst aan, maar daar lijkt hij geen interesse meer in te hebben. Gisteren leek hij te zullen gaan drinken, maar hij beet me (een beetje) en liet toen weer los.. Vervolgens gaat hij dan achterover hangen en mopperen.
Wie oh wie heeft nog een ultieme tip om hem weer live te laten drinken? Of moet ik de hoop echt opgeven? Ik kolf nog 4 keer per dag voor hem, zodat hij nog wel mijn melk binnen krijgt (al kan hij dat niet eens allemaal op..Smile ) Het is alleen niet leuk om op deze manier zo abrupt te moeten stoppen... Sad
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon weer terug aan de borst? mamvan5 24 jul 2017, 11:19
       icon ach wat jammer VBN Tessa 25 jul 2017, 15:23
             icon wat is een goed moment? mamvan5 25 jul 2017, 21:36
                   icon een rustig moment VBN Tessa 27 jul 2017, 13:30
       icon herkenbaar ook 13 maanden mama van Anna 30 jul 2017, 22:31
             icon gisteren bijna... mamvan5 31 jul 2017, 9:41
                   icon En? Trix Planting BVF 3 aug 2017, 11:12
                         icon bied niet meer aan... mamvan5 3 aug 2017, 17:03

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen