borstvoedingsforum.nl bv logo

Toch allergie?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Mamake

BerichtOnderwerp: Toch allergie?    Geplaatst: Do 08 Jun, 2017 13:26 Reageer met quote

Even een vraagje

Sinds de geboorte is mijn dochtertje, nu 7,5 maand, heel onrustig, heel prikkelbaar, snel huilerig, heel eenkenning en hangerig.
Slapen is/was een drama zowel overdag als snachts
Overdag deed ze alleen hazeslaapjes na veel protest waarna ze daarna huilend wakker werd. Ze schrikt ook van het minste geluid. S nachts gaat het ook niet veel beter, ze werd tot voor kort 4 à 5x per nacht wakker.

Ik heb al alle mogelijke adviezen, regelmaat en rust uitgeprobeerd maar niets lijkt te helpen. Onlangs ben ik bij de kinderarts geweest en volgens haar was het inderdaad gewoon een kind dat nu geen ritme had en die bovendien veel te veel voedingen kreeg op een dag. Overdag zou ik volgens haar max 4 voedingen moeten hebben waarvn 2 vaste voeding. Haar oordeel was dan ook tot max 1jaar borstvoeding geven.

Nu ben ik na dit bezoekje terechtgekomen bij kma door veel te lezen. Ze heeft er idd enkele symptomen van zoals heel onrustig aan de borst en af en toe wat pukkeltjes op het lichaam, korsten op hoofd.
Ik ben toen een week lang alle melkproducten gaan mijden en had opeens een dochter die overdag dutjes deed van anderhalf a twee uur en die snachts nog maar een keer kwam.
Enkele dagen daarna kon ze opeens ook rollen. Nu dacht ik laatst van misschien is ze gewoon rustiger doordat ze opeens meer kan en ben afgelopen dagen wat minder streng geweest ivm zuivel. Echter de laatste drie dagen gaat slapen weer veel slechter, komt ze snachts weer meerdere keren en begint nu ook overdag na veel gekrijs hazenslaapjes te doen.

Zou het dan toch een allergie kunnen zijn?
Sorry voor het lange verhaal maar ik heb het gevoel dat de kinderarts me niet serieus neemt.
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Toch allergie? Mamake (Gast) 8 jun 2017, 13:26
       icon Jeetje Trix Planting BVF 8 jun 2017, 22:55
       icon hopelijk keert de rust nu terug Mamake (Gast) 9 jun 2017, 10:24
             icon Nog een link Trix Planting BVF 10 jun 2017, 19:42

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen